Reklamacje i zwroty

z dnia

Reklamacje

Przed pokwitowaniem odbioru przesyłki trzeba zawsze sprawdzić, czy uszkodzeniu nie uległo opakowanie lub jego zawartość. Przesyłki należy sprawdzić w obecności kuriera. Wszystkie przesyłki wysyłane do Państwa są oklejone taśmą firmową z logiem EMPORIUM w kolorze niebiesko-białym. W przypadku gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne lub uszkodzeniu uległa firmowa taśma, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 58 778 90 78. Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki za pobraniem lub zakupionej po przedpłacie, istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, należy sporządzić protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji. Przesyłkę paczkomatową należy reklamować w paczkomacie lub w najbliższym oddziale In-postu. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przesłanie na adres e-mail biuro@emporium.com.pl skanu protokołu reklamacyjnego.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w momencie przyznania zwrotu)
  2. W ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki przekażemy Ci mailowo lub telefonicznie informację o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

W razie pytań bądź wątpliwości, prosimy o kontakt pod adresem e-mail: biuro@emporium.com.pl lub telefonicznie: 58 778 90 78. Udzielimy Ci szczegółowych informacji, jak szybko i bezproblemowo poprowadzić reklamację.

Zwroty gotówki:

W przypadku dokonania płatności za zamówienie na stronie internetowej, i braku możliwości jego zrealizowania przez Sklep zobowiązani jesteśmy zwrócić pieniądze na Państwa konto. Podobna sytuacja ma miejsce, gdy po wpłaceniu pieniędzy rezygnują Państwo z jakiegoś produktu, realizując pozostałą cześć zamówienia. Najlepszą formą zwrotu pieniędzy jest przelew na numer konta, który podacie Państwo w wypełnionym druku rezygnacji na nasz e-mail biuro@emporium.com.pl

!!! Zwroty pieniędzy odbywają się zbiorczo najszybciej jak to jest możliwe w księgowości, jednak nie dłużej niż 14 dni. !!!

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, poprzez internetowy kanał dystrybucji (strona internetowa, portal sprzedażowy Allegro itp.)

Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w oryginalnym i nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie,(druk rezygnacji do pobrania) w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie będzie przeciwwskazań, drogą mailową prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
  5. Jeżeli zwrot Twojego produktu nie zostanie przyjęty (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt na koszt własny.

Wszystkie szczegóły dotyczące procedur zawiera REGULAMIN strony internetowej.